mandag 23. juni 2014

MIDTSOMMER: Modne tomater høstes hver dag!

Endelig har tiden kommet - den tiden man drømmer om i februar, da man sår sine første tomatfrø!(Jeg startet allerede i slutten av januar i år!)
Mange av mine tomatsorter modnes nå, og koser meg med tomatsalat, bruscetta, brødskiver med tomatskiver, tomater i hamburger osv.... hver dag! Når jeg er innom drivhuset hender det ikke så sjelden at det havner en cherrytomat eller to i munnen :-)

Her kommer noen bilder: (Klikk på bildene for å forstørre)




 
 
 
 
 
 



 
 

 
 
 
"Oxheart"
 
 
Her var et lite utvalg av min fargerike avling! Mye er modent, noe er iferd med å modne- og noen sorter er fremdeles grønne kart. De som ikke er modne ennå, er de seneste sortene. Jeg forventer modning av dem innen et par uker!
Nå er det ikke lenge til jeg begynner å legge ut en og en sort, hvor jeg beskriver og gir min egen vurdering. Det blir selvfølgelig også bilde av hver enkelt sort!
 
Ha det fint så lenge!
 
 

 

Ingen kommentarer: